מיסטיקה במאה ה-21

מיסטיקה במאה ה-21תחום חוצה עולמות ומימדים משמעות המקור היווני למילה מיסטיקה הוא הסתרה או סגירה. ואכן, מיסטיקה קשורה לעיתים לדברים המוסתרים מעינינו ומחושינו. מיסטיקה היא תחום מקיף מאוד הכולל בתוכו שיטות אִבחון, חיזוי וריפוי רבות, מביניהן: נומרולוגיה, אסטרולוגיה, קריסטלים אבני חן, תקשור, קלפי טארוט, פאנג שוואי, קמעות ועוד..אפשר להגיד כי מיסטיקה, על כל תחומיה, מבטאת את הקול הפנימי שלנו, את האינטואיציה העמוקה ביותר, באמצעות ‘כלים’ שונים.


מיסטיקה מסייעת כשחוסר הוודאות גדול מִדי רובינו חשים במקומות מסוימים בחיינו, מעט מבולבלים, אולי חסרי תשובות ולפעמים פשוט חוששים מהלא נודע, ממה שאינו תלוי בנו או בשליטתנו. מיסטיקה יכולה לסייע לנו בדיוק בצמתים אלו בחיינו, שכן ייעוץ מיסטי נכון ומִקצועי מקשר אותנו אל ‘התמונה הגדולה’, זו שנסתרת מאיתנו וטומנת בחובה תשובות רבות. מיסטיקה, וליתר דיוק ייעוץ מיסטי, מתבסס על כמה תחומים עיקריים- שילוב בין נומרולוגיה, אסטרולוגיה, קבלה ותקשור. כל תחום מבטא היבט אחר של חיינו, בין אם מדובר בעבר, בהווה או בעתיד הקרוב. תקשור בתחום של מיסטיקה, מבטא את יכולות המתקשר/ת להוות מעין ‘צינור’ להעברת מידע אל השואל ממקורות עליונים.


מיסטיקה נועדה להאיר את עינינו בתקופות בהן אנו חשים כי יש יותר שאלות מתשובות, בתקופות בהן אנו פנויים לקבל מידע וייעוץ ממקורות עליונים. אור הינה מיסטיקנית העוסקת מזה 27 שנים בתחום המיסטיקה, גילוי העתיד, קלפי קבלה, תקשור וייעוץ מיסטי. אור מעניקה ייעוץ מיסטי מקיף הכולל ניתוח נומרולוגי, ניתוח אסטרולוגי, ייעוץ עם קלפי קבלה וכן תקשור. אור משלבת בהצלחה את תחומי הרוחניות והמיסטיקה עם הידע הקבלי שרכשה במרוצת השנים. אור האירה את דרכם של אנשים רבים ושונים במהלך השנים, שמה הולך לפניה בזכות הצלחתה הרבה והיא חולקת מעט מהידע העצום שלה בתחום הרוחניות והמיסטיקה באמצעות כתבות ותוכניות טלוויזיה רדיו. לאור יש חנות בשם אור גילוי העתיד, בגדרה. אור מנהלת את החנות שיש בה המון מיסטיקה, רוחניות, קריסטלים קמעות ועוד…


4,255 views גולשים צפו בעמוד זה