מהו יופי אמיתי

מהו יופי אמיתיישנן אלפי הגדרות ליופי. וישנן דרגות רבות לכל אחת ואחת. יופי הוא בעין המתבונן. ישנו עצב ביופי. יופי יכול להיות מכוער. זהו מושג שרדף משוררים, אמנים ואקדמאים במשך דורות.
זכרים הם יצורים ויזואליים. בעיני רוחם, בדומה לפוסטרים שבנים בגיל הנעורים תולים על קירות חדר השינה שלהם, לגברים יש מושג מנופח של יופי. אבל בכדי לראות כיצד הוא באמת מוצא את היופי בסביבתו הקרובה, הסתכל על הבחורה שאיתה הוא מבלה זמן ומרגיש איתה הכי נוח. היא לרוב ההפך מהפוסטר בחדר המיטות, אולי חברה, אחות, דודה או בת-דודה.


אנחנו שופטים את הספר על פי הכריכה שלו. זה לרוב מכזיב ולא חכם, אבל אנחנו מעניקים משקל רב של חשיבות לרושם הראשוני. במציאות, רושם ראשוני מציע בעיקר רמזים ראשוניים ומהירים על מנת לבצע הנחות על האחר. ההופעה הפיזית היא הדבר הראשון שאנחנו רואים והיא הופכת לעקב אכילס שלנו. הרושם הראשון הוא תמיד היקר ביותר.
יקר בגלל מה שאנחנו מאבדים. העדיפות שאדם מעניק להופעה הפיזית בעולם הממשי שוללת ממנו את האיכות והיופי של הרוח. אם אתה בוחר להתמקד ביופי שבפנים, אתה תזכה לערך של תקשורת אמיתית עם האחר. להתעלם מהמהות של האחר היא לשלול את האנושיות שלך עצמך.
בבחירה קיימת מידה של אומץ לב ואנשים יכולים לזהות אותה בך. לבחור ביופי, קובע שאתה הרהרת בשאלה, בחנת באובייקטיביות את הנושאים ועשית בחירה. אתה שאלת:”מה עליי להקרין היום? מה אשדר החוצה כלפי העולם?” לאחר מכן אתה בוחר ועוקב אחר הבחירה. לאמץ את תדמית הקורבן היא דרך ללקק את פצעי העבר שלך אבל זה לא לעולם לא מעניק רווח עתידי כלשהו. אתה מוביל על ידי דוגמה. בחר ביופי.


הסתכל על פרח כפי שהיית מסתכל על יצירת אמנות. תעריך אותו. תהנה ממנו. הירגע ותן לכל להיספג פנימה. ואז הסתכל על עצמך באותו אופן. אתה יצירה מושלמת וייחודית של הטבע, בדיוק כמו הפרח. זה עלול להיות קשה לעשייה ועלייך להתעקש דרך כל השליליות והקולות שבראשך. זכור שהקולות האלו אינם דוברים אמת. הערכה ליופי איננה נכפית. יופי לא ניתן להרבצה פנימית. על יופי להיות מוזמן פנימה ועליו לזרום. אם ברצונך להציג את הטבע האמיתי שלך, כל שעלייך לעשות הוא לשחרר.
שקט הוא המפתח שפותח את המסתורין, מדיטציה שקטה. אמור תפילה. שב ונהל שיחה קצרה עם עצמך. פתח את הדלת הזאת ותענה ביופייך העצמי.
עשה משהו שמשמח אותך. שחרר וקח עבור עצמך מעט זמן. משהו פשוט. התקשר לחבר. לך לסרט. קבל עיסוי. אתה לא צריך לבזבז מאות דולרים. עשה שופינג, אבל אל תרכוש שום דבר, בחנות פרחים למשל. אפה עוגה. צא לטיול. עשה משהו שמיועד עבורך. כשזה מתרחש, היופי שלך יתחיל להראות. אחרים יכירו בו וימשכו אליו. הרשית ליופי שלך לזרום.


6,245 views גולשים צפו בעמוד זה