שפת גוף והזוגיות

שפת גוף והזוגיותשפת גוף היא שפה נוספת העוזרת לנו לחוות את העולם ואת האנשים, להבין, לפענח ולקבל את המסרים האמיתיים של זה שמולנו.
שפת גוף, היא “שפה” לא פחות חשובה מהשפה המדוברת מכיוון שלא אחת האדם שמולנו לא כן, ולעיתים על אף שהוא מדבר בכנות, שפת גופו מעבירה לנו מסר כפול שיכול להעיד על בלבול, חוסר לויאליות, חוסר אמונה ועוד.

למה שפת גוף חשוב בזוגיות?

שפת גוף חשובה בכל התנהלות בחיים – במקום העבודה, בקרב המשפחה, בדייטים, בראיונות עבודה, עם חברים ועוד. קל לנו לצלוח את החיים כאשר המסר המתקבל הוא שלם יותר. למשל, אם פעיל פוליטי ממפלגה מסוימת אומר בראיון טלוויזיוני שהוא מאוד מאמין באדם שרץ לכנסת, אך עינייו פוזלות לצדדים, הוא מגרד את פניו, מסתיר את ידייו מאחורי גבו, מכחכח רבות בעת שהוא מדבר ובולע רוק, זה אומר דרשני אחד גדול.


תחשבו כמה מפחי נפש היו יכולים להמנע אם יכולת קריאת שפת הגוף הייתה גבוהה יותר, אם הייתם “רואים” ו”מקשיבים” למעבר למילים.
כאשר אדם נמצא בצומת דרכים או לבטים, כאשר אדם מואס בעבודתו אך מעדיף להמשיך לסבול בשל המציאות הכלכלית, כאשר אדם מרגיש אבוד, בודד, מבולבל או סתם מעוניין “לשפוך את הלב” מול אדם זר בעל יכולות, המומלץ לו ביותר זה לפנות למומחה מיסטיקן אשר בעזרת הידע, היכולות והניסיון שלו יוביל אותו למקום שקט, שלוו, רגוע ובוטח יותר בחיים.

אך לשפר את שפת גוף?

במאה ה-21 אמנם לפעמים הרבה שיחות הן שיחות צ’ט – טלפון ולא פנים מול פנים, ועדיין מדובר על תקשורת בין אישית בין המומחה שכוללת וידאו, מה שאומר שהמומחה לא רק מגיע עם יכולות מיסטיות להבנת נפש האדם ש”מולו” בצ’ט ועם ידע רוחני על מסלול חיוו וגורלו, אלא הינו אף בעל יכולת קריאת שפת גוף.


נקודה זו הינה חשובה ביותר מכיוון שהמומחה מקבל נתונים על המתייעץ, גם אם המתייעץ לא מעניק את כל הנתונים בעצמו:
המתייעץ, לא מעניק את כל הנתונים הדרושים למומחה, לעיתים בשל מבוכה ולעיתים בשל אי ידיעה.
לכן כל כך חשוב שלמומחים, למיסטיקנים און ליין, יש את היכולת להבין, לפענח ולקבל את המסרים האמיתיים של זה שמולנו.


5,019 views גולשים צפו בעמוד זה