התאמה זוגית לפי תאריך לידה

התאמה זוגית לפי תאריך לידהישנן דרכים רבות לבצע התאמה זוגית בצורה הטובה ביותר, אחת מהדרכים היא התאמה לפי תאריך לידה, לתאריך הלידה שלנו יש כל כך הרבה מידע על האופי ועל מה שאנו מחפשים – וכך ניתן להשוואת את תאריכי הלידה ולקבל את סיכויי ההתאמה בין בני זוג. התאמה זוגית לפי תאריך לידה יכולה להתבצע במגוון של מישורים – הראשון הוא באמצעות איש מקצוע שיבצע את ההתאמה בפגישה אישית אתכם, דרך נוספת היא באמצעות מחשבונים הנמצאים באתרים שונים ודרכם ניתן לבצע התאמת מזלות לפי תאריך לידה.


התאמה זוגית לפי תאריכי לידה מתבצעת לרוב על ידי צמצום כל המספרים של תאריך הלידה לספרה אחת שמהווה את העתיד שלכם. מחברים את הספרות של תאריך הלידה כולל היום, החודש והשנה ומצמצמים אותם לספרה אחת. כל ספרה שמתקבלת מחברים עם הספרה השנייה עד שתגיעו למספר הניתן. התאמה זוגית לפי תאריך לידה בעבר הייתה פחות נפוצה אך כיום מדובר באחת מהשיטות הנפוצות והמבוקשות ביותר בקרב האנשים אשר רוצים לדעת מה צופן להם העתיד במישור הזוגי.


התאמת זוגיות לפי תאריך לידה לרוב היא מדויקת מאוד ויש כאלה שמעדיפים אותה על פני חישוב של גימטריית השם ושם המשפחה או חישובים מהסוג הזה. בזכות מחשבוני האסטרולוגיה המאפשרים לכם לבצע בצורה מהירה וזריזה את החישוב של התאמה זוגית לפי תאריך לידה, השיטה הפכה להיות נגישה יותר – ויותר אנשים בודקים את התחזית האסטרולוגית שלהם ושל בני הזוג שלהם. כך הם לומדים אחד את השני בצורה טובה וברורה יותר, התאמה זוגית לפי תאריך לידה יכולה להיות שימושית לפני תחילת מערכת יחסים או בעיצומה של מערכת יחסים כאשר הצדדים לומדים להבין ולהכיל זה את זה.


19,109 views גולשים צפו בעמוד זה